Type Here to Get Search Results !

Nepali attitude status for Fb in Nepalese languages 2021

Nepali attitude status, I am going to share the attitude status for Facebook in Nepali. all my site lover readers. This Nepali status attitude will show your Attitude to all your Friends. and other Peoples.  You can share this Nepali attitude on FB. To show your Attitude to your friends, girlfriends/boyfriends. Check out the best Nepali attitude in the Nepali language below.  I am sure that you and your friends, girlfriends/boyfriends will like this. Nepali status best collection.  You can share this Attitude Status on any social media without any problems. Thank you for reading and sharing.

Nepali attitude status

timilai lagcha ma khabar choo? tysho vay timi galat chau . ma ta sabai vanda kharab choo.
mero bigatko nyaaya nagar . ma ab tya basdina
imandar manishlai apman kahile nagarnuhosh, jab sundar aaina futcha ni tyo katarnak hatiyar bancha
mali ghida garnuhosh wa malai prem garnuhosh, tar tapai
malai kahile paribartan garna saknu hunna
thikai cha, maile chama diya tar kahile buldina
jibanma safalta hunako lagi tapailai sathiharu chahincha, tar badi safal huna, tapailai ajha ramro dusman haru chahin cha.
sadai upalabdha hudian tesaile vagyako kehi samay prayog garnuhosh.
mahan purushharu mardainan ma jibit udhaharda hu...
mero mutuma aau timro lagi kunai vada line chain.
sabai aamale bacha janmauchin . tar meri aamale vannu bhayan, unale yak pauradik kathalai janma diean vanera.
safaltale tapalilai angalo halcha tar asafaltale tapailai sarbajanik thapad dincha.
ketiharulai ta respect dinu parcha, line ta Electricity walale ni dine garcha.
derai attitude nadekhau kanchi, jab ma schoolma padthe ni, tab timi jasto keti harulai ta ma aafno homework garna lagauthiy

                     funny attitude status in the Nepali language.

hello friends, I am going to share Nepali attitude status with you.. All my best collection is attitude nepali status is here you can share just like Facebook. Show your feelings or saying words just copy any which you want to share.

bihan utanne bitikai surya tapna paiyosh, ee othbat sadai sadai duwa udauna paiyosh.
yakchoti click garera ta hera bina loading sidai timro dilma aaipugchoo.
maya hosh ya nahosh, timro nam colleage ko vitama aajai pani ustai chahola.
mero personality lai na padhada huncha sathi malai chinnko lagi timro Desnarima kam parne cha.
attitude ta mero pani kharab cha jaslai vulidiya, ani yauta sabda matra yad huncha who are you ?
mero ilakama chaldain tero drama yaha ma tati famous choo ki jati America ma Obama.
Attitude ta bachaharule ni dekahuchan ma ta macheko aaukat dekauchoo. 
Kam bolyo ta ego, Derai bolyo ta Flirt, ani aajha kam kam bolyo ta aatitude re , acham ko cha yo duniya garu ta ke ma.
Dairy-mil vanda ni Sweet cheure timi ,  malai ta Sweet sanai dekhi man parcha ni

nepali attitude status about life 2021

nepali attitude status about life 2021

Nepali attitude status about life, some best collection about life status in this list below. Hope you will enjoy reading also you can check Nepali Sad Status

dusmanle vanyo mahango parla talai dusmani, ani ma muskuraudai vane sasto ta ma chiya ni piudina.
sorry pagli timi vayau late, timilai patyaune chakarma timro sathi vayo set. 
mero sathi ignore hune wala hain, igore garne wala bana.
kasailai aaucha ki aaudain tar malai aafule aafulai hererai purai hero wala feeling aaucha.
aafno facebook ma ghamand nagar priya , jati timro sathiharu channi teti ta mero sadhai Fb request matra aaucha.
patyauna ta ma sorgaki apsaralai ni sakchoo ni , tar merochora chorilai mama ghar tada huncha vanera matra 
jindagi jiune ta ma muskurayar nai ho tar manche harule mero Style le nai jalne garchan ta ma ke garu.
Looks nai mero aatitude wala ho, mero mutuma kunai ghamanda vane chai chain.
suna pagli timro yadle ratvari satayo sikayat timilai garu ya timro yadlai
ma bat bachera basha kinki mero aatidue rainbow jastai cha kun bela ranga badlincha thahai hudain.

Nepali status attitude  in English 

Nepali status attitude  in English

Nepali status attitude in the English language, in this listed below. Hope you will be like this. 


Do you think I’m bad? Then you’re wrong. I am the worst.
I’m a cool person, but who loves to do stupid things
That’s fair enough!! that I’m Awesome 🙂. Who Cares!
Hate me or love me, but you will never be able to change me
I don’t have an attitude! Well, I just have a personality you can’t handle.
Well, I forgive but never forget
You need friends to be successful in life, but to be more successful, you need better enemies.
Don’t give advice until you’re asked to
Not always available try your luck some other time
Legends don’t die; I am the living example
Come to my heart and pay no rent.

Nepali Attitude Status for FB

Nepali Attitude Status for FB is here you may (Nepali status love) read and you can download it for your social media. it can help you.

Every mother gives birth to a child. But my mother did not! She gave birth to a legend
Success hugs you in private, and the failure slaps you in public
Attitude is actually a magnet what you think is what you attract
Do not judge me by my past; I don’t live there anymore
Life gives you what you need, not what you want
If possible, I became this life, If not, he said he has a girlfriend.
Never insult an honest person. When a beautiful mirror breaks, it becomes a dangerous weapon.
Come with respect in your eyes, meaning in your words, and love in your heart. It's my responsibility to maintain the relationship for my whole life! 
Even though my special friends are fewer, But all are Nuclear Bombs.
Don’t Judge Yourself With Others Because You Are Different From Them.
Sometimes, It Is Good To Be Yourself
Attitude My Hobby,  Ego My Passion
Baby, I am not 500 or 1000 rupees currency…I will be with u forever…
I m a puzzle, which u can’t solve
I Don’t Believe in Flaunts, I Actually Accept Them Who Come With Reality
Yes, You have heard it Right, “I have an Attitude of Smile..”
I’m a good person but don’t give me a reason to show my evil side
If you don't want me, Don't fuck with my feelings.
My life, my rule, that’s my attitude… 
Beauty captures your attention, but personality captures your heart.
Before you judge me, make sure you are Perfect.
Girls are like parking spaces, all the good ones are already taken.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.