Type Here to Get Search Results !

miss you love nepali shayari

If you like to to express or miss you love  Nepali shayari in Nepali this is the right place, how much you are missing your someone special persion .You will need miss you love Nepali shayari. You don't need to go any where, you are in the right place! 

Here our miss you love nepali  shayari collection, there are varieties of poetry for different states of the heart like sad missing you shayari with image and text,  miss you shayari for your girlfriend or boyfriends

                     Miss You Love Nepali Shayari  

miss you love nepali shayari
miss you love nepali shayari


केही नभन्नुस एस्तो बिन्ती छ,
जति सम्झन्छु जति पटक भेटिन्छ ।

तिम्रो हरेक पक्ष मेरो मुटुमा बसोस्,
तिमिलाई यति धेरै देख्छु कि तिम्रो याद आयो।
miss you love nepali shayari
हामीले चाहेर पनि तिमिलाई भुल्न सक्दैनौं,
तिम्रा यादहरुबाट हात चोर्न सकिन,
तिमि बिना एक पल पनि जिउन सकिदैन,
तिमी यति धेरै चाहन्छौ कि म भन्न सक्दिन।
miss you love nepali shayari
यहाँ तिम्रो मायाको कुरा छैन?
धेरै बेरसम्म तिम्रो याद आएन ।

तिमि पनि तिम्रा यादहरु जस्तै बन्न चाहन्छु
न समय हेर न बहाना मात्र आउँछ।

बिग्रिएको सम्बन्धमा वफादारीको खजाना भेट्टाउनेछौ,
तिमीले मेरो मायालाई म पछि सम्झने छौ।
miss you love nepali shayari
तिमि मेरो दिलमा छौ अनि कसरि खास होला
तिमि बाहेक कसैको यादमा बित्ने
हिचकी भन्छौ तिम्रो याद आयो,
तर तिमी बोल्दैनौ भने म कसरी बुझ्छु ?
miss you love nepali shayari
miss you love nepali shayari
कतिपय मान्छे बिर्सिए पनि भुल्न सक्दैनन्,
यो यति धेरै छ कि यो प्रयास नगरिएको छ,
miss you love nepali shayari
मुटुमा यसरी सम्मिलित हुनु,
उनीहरुको मनबाट मन पनि मेटिएको छैन ।

तिम्रो हरेक पक्ष मेरो मुटुमा बसोस्,
तिमिलाई यति धेरै देख्छु कि तिम्रो याद आयो।

तिमीलाई सिजनको पहिलो बर्षा मन पर्नेछ,
हामी दिनहुँ कसैको यादमा भिजेर बस्छौं।

जहिले पनि तिम्रा यादहरु वरिपरि भेट्छु,
म आफूलाई धेरै दुःखी महसुस गर्छु
जिन्दगी भरको खुसी पायौ,
मनमा अझै उस्तै तिर्खा पाउँछु ।

दृश्य पनि निर्दोष थियो र खाना पनि रंगहीन थियो ।
तिम्रो याद आयो र मौसम रमाइलो भयो।
miss you love nepali shayari
miss you love nepali shayari
वर्णमाला चोर्नुपर्ने आवश्यकता थिएन,
तपाईंको बेहिसाब विचारहरूले जंगली शब्दहरू दिए।

आज मुटुले तिम्रो उपस्थितिको चाहना गरेको छ,
समय मिल्यो भने सपनामा आउ ।
miss you love nepali shayari
तिमि पनि तिम्रा यादहरु जस्तै बन्न चाहन्छु
न समय हेर न बहाना मात्र आउँछ।

धेरै समय पछी तिमि मेरो बिचारमा बितायौ,
मेरो खुशीले तिमीलाई पनि असर गर्यो।

BEST miss you love nepali shayari


तिमीले लिएका सबै भाकल तोडेर,
कहिलेकाहीँ सम्झिदा के हानि ?

प्रशंसा सबैको हुन्छ जब यो हराउछ,
याद नहुने कुरा पनि याद गर्नेछौ।

miss you love nepali shayari
यदि यो एक दिनको कुरा हो भने, हामी यसलाई बिर्सन्छौं,
यदि तपाई नाजिल हुनुहुन्छ भने
 के गर्ने यदि तपाईले आफ्नो मुटुलाई दैनिक धड्कन दिनुभयो भने।
miss you love nepali shayari

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.